zondag 24 januari 2010

Bolderkar



Vandaag ging ik wandelen in een bolderkar. Wat een luxe..... ik zat vast met mijn gordel en had dekens mee als ik het koud zou krijgen.
Afgelopen week heb ik verschillende dingen gedaan. Woensdag was ik mee met Axel's zwemles en heb ik een wandeling gemaakt bij Abrona. Daar heb ik zieke mensen en rolstoelen en rollators gezien. Donderdag was Erica bij ons en heeft zij laten zien hoe je aan de lijn moet lopen - dat moet ik nog echt leren. Donderdagmiddag gingen wij eerst naar een dierenwinkel in Den Dolder. Daar waren veel leuke kleine dieren en heel veel hondensnoepjes en speelgoed. Daarna zijn wij een tijdje op het perron van Den Dolder geweest om treinen te kijken. De stoptreinen waren interessant maar de snel voorbij suizende sneltreinen waren echt eng en ik wilde het liefst hard weg rennen. Vrijdag was ik voor het eerst mee op visite. Ik mocht met Hero in de tuin spelen. Daarna was ik zo vies dat ik niet meer binnen mocht. Gisteren mocht ik in het bos bij Austerlitz los lopen en hebben wij het "HIER" commando goed geoefend.Verder ben ik nog in een kringloopwinkel wezen snuffelen......en hebben wij wat accessoires voor foto's gekocht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten