donderdag 7 januari 2010

Ik ben Noralie!




Hoi allemaal,
Zal ik me me even voorstellen.

ik heet: Noralie, ik luister ook Nora
ik ben geboren op: vrijdag 13 november 2009
nu ben ik: 8 weken oud
mijn ras is: Labradoodle (kruising tussen Labrador en Poedel)
mijn lievelingsspeelgoed is: pluche tijger en flostouw
ik lust graag: honden brokjes, honden snoepjes
ik hou niet van: stofzuiger
ik woon bij: sinds dinsdag 5 januari 2010 bij fam. Wessels in Zeist
mijn hobbies zijn: spelen, eten, staart kwispelen, poepen, plassen, slapen, huppelen, en nog een keer spelen
mijn lievelingssport is: rond rennen in de tuin
mijn lievelingsles is: gym
de mooiste film die ik gezien heb: mijn hondendromen met een beetje blaffen erbij
later word ik: Hulphond
mijn favoriete website is: http://www.hulphond.nl/
mijn beste speelvriendjes zijn: Stella, Elise en Axel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten